Ako nakupovať
Ako nakupovať
u Svokriných jazykov
VÝBER
Ak vidíte v e-shope produkt, pri ktorom je uvedené, že je „na sklade“, znamená to, že je ihneď k dispozícii a môžete si ho prísť vyzdvihnúť hneď po objednaní (alebo aj bez objednávky, ak vás niekto nepredbehne).
Ak máme na sklade viac kusov, pri osobnom prevzatí si môžete vybrať ten, ktorý sa vám najviac páči.
Nie všetko stíhame dávať na e-shop, preto je bežné, že máme v predajni k dispozícii aj veci, ktoré v e-shope nenájdete. Preto odporúčame sledovať naše sociálne siete, prípadne nás prísť navštíviť aj bez objednávky.
Pozrite si naše otváracie hodiny.
PLATBA
Pri objednávke si môžete zvoliť tieto druhy platby:
1. Platba prevodom na účet
Objednávku zaplatíte priamo prevodom na náš účet. Ako variabilný symbol, prosíme, uveďte číslo objednávky. Ako najjednoduchší spôsob navrhujeme využiť scan QR kódu na zálohovej faktúre, ktorú vám zašleme emailom po objednávke.
Ak nám platba nenabehne na účte do jedného týždňa, objednávku automaticky zrušíme.
2. Platba kartou alebo v hotovosti
pri prevzatí
Objednávku zaplatíte platobnou / kreditnou kartou alebo v hotovosti u nás v rastlinárstve.
3. Platba kartou prostredníctvom platobnej brány
Objednávku zaplatíte platobnou / kreditnou kartou cez internet hneď po objednaní.
DOPRAVA
Momentálne je možné si nechať tovar doručiť kamkoľvek v Bratislave alebo prevziať priamo u nás v rastlinárstve na Plynárenskej 1 v Bratislave (BBC 1). Najlepšie nás nájdete podľa priloženej mapy.
Ak prichádzate autom, zaparkovať môžete v garáži BBC (15 minút zadarmo, potom každá začatá hodina 3€).
Ak využívate MHD, najbližšie sme k zastávke Miletičova (spoje 42, 70, 71, 72).
Objednávku si, prosíme, príďte prevziať najneskôr do týždňa po jej vytvorení. Ak nestíhate, dajte nám vedieť, ináč Vašu objednávku automaticky zrušíme.
REKLAMÁCIE
Ak sa vám čokoľvek nepozdáva, objednávku môžete pokojne zrušiť alebo upraviť pri prevzatí.
Plynárenská 1, Bratislava (BBC 1)
VÝBER
Ak vidíte v e-shope produkt, pri ktorom je uvedené, že je „na sklade“, znamená to, že je ihneď k dispozícii.
Pri rastlinách, ktoré sú príliš krehké alebo veľké na zaslanie poštou, je uvedená informácia, že ich nie je možné poslať. V takom prípade si môžete danú rastlinku vyzdvihnúť len u nás v predajni alebo nechať doručiť iba v rámci Bratislavy.
Na webstránke sa snažíme stále aktualizovať fotky, aby ste videli, aké rastliny posielame. Nie vždy je to však možné, pretože každá rastlinka je trochu iná. Ak sa vám kúsok, ktorý sme vám zaslali, nepáči, dajte nám hneď vedieť.
PLATBA
Pri objednávke si môžete zvoliť dva druhy platby:
1. Platba prevodom na účet
Objednávku zaplatíte priamo prevodom na náš účet. Ako variabilný symbol, prosíme, uveďte číslo objednávky. Ako najjednoduchší spôsob navrhujeme využiť scan QR kódu na zálohovej faktúre, ktorú vám zašleme emailom po objednávke.
Ak nám platba nenabehne na účte do jedného týždňa, objednávku automaticky zrušíme.
2. Platba kartou cez platobnú bránu
Objednávku zaplatíte platobnou / kreditnou kartou cez internet hneď po objednaní.
DOPRAVA
Tovar posielame vždy medzi pondelkom a stredou, aby bolo takmer isté, že ho kuriér stihne doručiť v rámci jedného týždňa. Čím kratšie sú rastliny v preprave, tým lepšie. Doprava trvá spravidla 1-2 pracovné dni od odoslania. Cena prepravy je vypočítaná pri pokladni.
Po odoslaní balíčka vás budeme informovať. V prípade, že sa zaslanie omešká pre veľký počet objednávok, takisto vás budeme informovať.
Počas chladných dní odporúčame zvoliť si pri pokladni možnosť zaslania s Heat Packom (výhrevným telesom). Iba tak môžeme zodpovedať za to, že rastliny počas prepravy neprechladnú.
REKLAMÁCIE
V prípade, že zásielka dorazí poškodená alebo sa vám niečo nepozdáva, ihneď nás informujte prostredníctvom e-mailu, Facebooku alebo Instagramu.
VÝBER
Ak vidíte v e-shope produkt, pri ktorom je uvedené, že je „na sklade“, znamená to, že je ihneď k dispozícii.
Pri rastlinách, ktoré sú príliš krehké alebo veľké na zaslanie poštou, je uvedená informácia, že ich nie je možné poslať. V takom prípade si môžete danú rastlinku vyzdvihnúť len u nás v predajni alebo nechať doručiť iba v rámci Bratislavy.
Na webstránke sa snažíme stále aktualizovať fotky, aby ste videli, aké rastliny posielame. Nie vždy je to však možné, pretože každá rastlinka je trochu iná. Ak sa vám kúsok, ktorý sme vám zaslali, nepáči, dajte nám hneď vedieť.
PLATBA
Pri objednávke si môžete zvoliť dva druhy platby:
1. Platba kartou cez platobnú bránu
Objednávku zaplatíte platobnou / kreditnou kartou cez internet hneď po objednaní.
TIP: odporúčame tento spôsob platby, aby ste sa vyhli poplatku za prevod v cudzej mene (ak nemáte účet vedený v EUR).
2. Platba prevodom na účet
Objednávku zaplatíte priamo prevodom na náš účet. Ako variabilný symbol, prosíme, uveďte číslo objednávky. Ako najjednoduchší spôsob navrhujeme využiť scan QR kódu na zálohovej faktúre, ktorú vám zašleme emailom po objednávke.
Ak nám platba nenabehne na účte do jedného týždňa, objednávku automaticky zrušíme.
DOPRAVA
Tovar posielame vždy medzi pondelkom a stredou, aby bolo takmer isté, že ho kuriér stihne doručiť v rámci jedného týždňa. Čím kratšie sú rastliny v preprave, tým lepšie. Doprava trvá spravidla 1-2 pracovné dni od odoslania. Cena prepravy je vypočítaná pri checkoute.
Po odoslaní balíčka vás budeme informovať. V prípade, že sa zaslanie omešká pre veľký počet objednávok, takisto vás budeme informovať.
Počas chladných dní odporúčame zvoliť si pri pokladni možnosť zaslania s Heat Packom (výhrevným telesom). Iba tak môžeme zodpovedať za to, že rastliny počas prepravy neprechladnú.
REKLAMÁCIE
V prípade, že zásielka dorazí poškodená alebo sa vám niečo nepozdáva, ihneď nás informujte prostredníctvom e-mailu, Facebooku alebo Instagramu.
Musíte byť prihlásený, aby ste mohli zverejniť komentár.